Cine poate asigura succesul unui magazin online?

Pentru ca magazinul meu online să meargă bine, aveam nevoie de nişte profesionişti în tot ce înseamnă web. Mă interesa o firmă care să-mi dezvolte magazinul online şi site-ul. Un vechi prieten mi-a spus că SilkMart e platforma dezvoltată de SilkWEB care oferă soluţii pentru a face comerţ online cu succes. Platforma SilkMart are deja 10 ani de activitate şi experienţă în domeniu. Peste 100 de magazine online o utilizează cu un succes formidabil. Oare poate cineva să garanteze succesul oricărui magazin online?

Sigur, ştiam prea bine restul condiţiilor pentru a obţine succes pe care mi le înşiruia prietenul meu, Mihai, specialist în marketing. Aveam o echipă dedicată, activă, muncitoare şi chiar talentată, dar uite că toate astea nu erau decât premizele necesare obţinerii succesului. Mai trebuia ceva. Mihai mi-a pomenit de SilkMart şi m-am apucat să studiez acest „fenomen”, cum îl numea el.

Dacă majorităţii magazinelor care lucrează cu această firmă le-au crescut incredibil vânzările, înseamnă că platforma e personalizată în funcţie de nevoile specifice ale fiecărui client în parte. Mihai m-a asigurat că SilkMart îmi poate oferi tot ce am nevoie pentru a vinde online orice şi aproape oricât. I-am cerut argumente, ca să înţeleg minunea asta. Ca să nu uite nimic important, amicul meu a intrat pe site-ul http://www.silkmart.ro şi mi-a spus de ce ar trebui să lucrez cu această firmă deosebită.

Design corespunzător – SilkMart va introduce un design gândit pentru a le oferi clienţilor magazinului meu o experienţă aparte. Indiferent de device-ul folosit (mobil, tabletă sau PC), magazinul se va comporta la fel de bine.

Voi vinde mai mult pe mobil – Magazinul meu va fi optimizat pentru a oferi o experienţă excelentă celor care îl accesează folosind telefonul mobil.

Voi configura uşor produsele – Voi avea control absolut asupra magazinului meu, construindu-mi uşor catalogul de produse, grupându-le în categorii şi colecţii, modificând stocurile şi disponibilitatea lor şi adăugând opţiuni şi atribute pentru produsele mele.

Concentrare pe marketing – Voi avea o mulţime de instrumente de marketing care să mă ajute să vând online. Voi avea un număr foarte mare de tipuri de reduceri care să mă ajute să-mi motivez clienţii să cumpere. De la reduceri şi până la coduri de reducere, posibilităţile sunt multiple: reduceri pentru grupuri de clienţi, promoţii “1+1 gratis”, “al 2-lea produs la reducere” etc., reduceri în funcţie de volum, transport gratuit.

Proces de comandă intuitiv – Procesul de comandă e construit pentru a ajuta clientul să-şi finalizeze cumpărăturile simplu şi rapid. Pot prelua comenzi telefonice sau, foarte important, să văd în timp real coşurile de cumpărături active şi să vin în întâmpinarea clienţilor pentru a-i motiva să-şi finalizeze comanda.

Metode de plată multiple – Voi avea la dispoziţie toate metodele de plată: ramburs, online cu card bancar, rate, transfer, SMS etc. SilkMart oferă suport pentru integrarea cu diverşi procesatori de plăţi online ca ING, PayU, PayPal, MobilPay etc.

Optimizare după criteriile GPeC – Criteriile de jurizare GPeC, Gala Premiilor eCommerce sunt considerate un adevărat audit pentru magazinele online. De aceea, şi magazinul meu va fi dezvoltat având în vedere aceste criterii de jurizare.

Suport inclus – Fie că e vorba de email, telefon sau chat, SilkMart îmi va oferi tot suportul de care am nevoie. În plus, ghidurile şi blogul său de ecommerce îmi pot oferi răspunsuri şi sfaturi practice care să mă ajute în activitate.

Găzduire sigură – Siguranţa datelor e foarte importantă, iar magazinul meu va fi găzduit pe servere securizate, monitorizate 24/7. Pentru a mă asigura că informaţiile îmi sunt protejate, pot opta pentru un certificat SSL. Şi apoi, instalarea acestuia e gratuită!

Optimizat de experţi SEO – Magazinul meu va fi optimizat corect, obţinând cele mai bune poziţii în paginile motoarelor de căutare.

Preţ corect – Bineînţeles, şi acest aspect contează, dar deşi Mihai m-a asigurat că nimeni nu-mi va lua pielea de pe mine, mă gândeam că serviciile acestei firme merită toţi banii.

Începusem să înţeleg de ce trebuia să lucrez cu SilkMart: înlătura obstacolele care se puteau ivi în calea obţinerii succesului comerţului meu, anticipând şi eliminând fiecare piedică. E extraordinar! În plus, Mihai mi-a prezentat următorul Infografic Platforma eCommerce B2B, în care sunt prezentate 7 aspecte care trebuie să existe într-o platformă ecommerce B2B.

1. Grupuri de clienţi – În comerţul B2B trebuie neapărat să-mi pot segmenta clienţii, deşi în comerţul clasic B2C aproape toţi clienţii sunt trataţi aproximativ la fel.

2. Preţuri preferenţiale – Retailerii pot afla preţul final de achiziţie, în funcţie de toate discounturile negociate.

3. Acces restricţiont la produse – În comerţul B2B nu trebuie ca toţi clienţii să aibă acces la aceleaşi produse. În funcţie de tipul de client, aş putea vinde diferite game de produse.

4. Discounturi în funcţie de volum – Clienţii beneficiază de reduceri direct proporţionale cu numărul de bucăţi cumpărate.

5. Plata flexibilă – Pentru clienţii vechi, aş putea oferi alegerea unei linii de credit. Aceştia vor face comenzi până la o limită anume, chiar dacă n-au plătit toate facturile anterioare.

6. Comandă rapidă – Clienţii pot adăuga imediat în coş produsele comandate anterior, ceea ce e foarte important pentru magazinele cu un număr mare de produse, cum sper să ajungă curând şi magazinul meu.

7. Integrare ERP sau CRM – Se pot folosi aplicaţiile ERP sau CRM pentru a vedea istoricul clientului şi comenzile făcute de el. Fiind mai bine informat, mi se măresc mult şansele de succes în viitoarele interacţiuni cu acel client.

Sigur, e foarte interesant infograficul prezentat de Mihai de pe acest site şi mai există unul pe care îl voi studia, dar eu eram deja hotărât să apelez la serviciile SilkMart, pentru ca magazinul meu să aibă succes.

Comments

comments

2 Comments

  1. trenda 28/08/2015
    • Javra 28/08/2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Read more:
UN CEAS COLONEL PENTRU UN COLONEL

Urmează ca viitorul meu socru să-şi sărbătorească ziua de naştere. A fost colonel în armată şi are prestanţa tipică fostelor...

Cheltuim online doar 470 lei anual

Coşul mediu al unui cumpărător român e de 2260 de lei anual. Noi cheltuim însă online numai 470 de lei...

Cele mai haioase făpturi din lume

Bine v-am regăsit! Weekend-ul a venit odată cu ninsorile pentru jumătate din ţară. Dar să fim optimişti, frigul nu ţine...

Close