E în vogă personalizarea obiectelor!

Personalizarea diverselor obiecte a devenit o adevărată modă. Prin personalizare, un tricou, de exemplu, ne face cunoscute interesele, gusturile, afilierea la un grup (eventual la un partid politic) sau la o idee, poate chiar şi simțul umorului. Dar de ce ne personalizăm obiectele, dacă avem de gând să le păstrăm? Există un rost și, dincolo de motive, e în vogă personalizarea obiectelor.

Moda a venit din Occident, obiectul personalizat fiind, inițial, purtătorul unui mesaj cu scop comercial. Apoi au apărut tricourile care aveau imprimate fel şi fel de mesaje haioase sau chipul a diverse personaje mai mult sau mai puțin controversate.

După zeci de ani de comunism, când totul era deţinut, chipurile, în comun, acum oricine poate spune că un obiect „îmi aparţine numai mie” şi tocmai de aceea este special. Acum, oricine își poate exacerba eul, trecându-și numele, de exemplu, pe tricouri, căni, perne etc., refăcându-și în propriii ochi imaginea de sine.

Până și Veta, femeia de serviciu a asociației de proprietari a blocului meu, și-a scrijelit numele pe coada măturilor și lopeților. Desigur, tomberoanele de gunoi poată numele asociației noastre. Sunt modalități de personalizare a unor obiecte, pentru a nu fi furate.

Ca să nu par anacronic, trebuie neapărat să am şi eu un tricou pe care scrie „I love…” sau e afişat un zâmbet, o cană cu textul „şeful suprem”, sau „Marghioala, ești viața mea!”, ori o şapcă pe care se lăfăie numele clubului de fotbal preferat. Apoi pot privi cu îndreptățită mândrie obiectul personalizat, spunându-mi: „Ce tare sunt!”, mulțumit de sine și de viață.

Sigur, râdem, multe par niște kitschuri, dar dincolo de glumă, personalizarea unor obiecte promoționale face parte din politica de marketing a mai tuturor firmelor serioase. Scopul final e, cel mai adesea, comercial: câștigarea notorietății și/sau mărirea vânzărilor de produse ori servicii. E drept, n-aș purta un tricou cu numele lui Lionel Messi, decât dacă, în contrapartidă, fotbalistul ar purta un tricou pe care scrie numele blogului meu…

Există o mulțime de firme care oferă astfel de servicii. Personal, prefer o firmă pentru calitatea foarte bună a serviciilor sale şi care îmi oferă niște avantaje, cum ar fi un preț mic. Da, doresc să am niște tricouri personalizate cu poza, textul și motivul meu, dându-i aspectul de model unic și original. Yan Design ne poate ajuta să fim propriul designer. Personal, vreau să-mi popularizez blogul. Ni se oferă cel mai bun preț pentru personalizarea tricourilor. Hotărât lucru, în funcție de cantitate, culori și modele, aici ni se oferă cel mai bun raport calitate/preț.

Bineînțeles, avem parte și de un discout bun pentru tricourile personalizate în serii mari. Imprimarea se face prin transfer termic, pentru o rezistență îndelungată. Tricourile sunt rezistente la spălare. Prețul pentru imprimarea unui tricou pornește de la 18 lei (cu tricoul nostru). Dacă se folosesc tricourile firmei, prețul unui tricou imprimat începe cu 38 de lei.

Niște cani personalizate cu numele blogului meu fac parte dintre darurile de efect, fiindcă au valoare sentimentală. O cană personalizată este nu doar utilă, ci și o dovadă de afecțiune. Cel puțin eu așa o privesc. Ca și tricourile, cănile pot fi personalizate cu o imagine sau un text ales de noi. Cănile sunt personalizate prin procesul de sublimare. Pentru a obține oferta firmei, trebuie s-o contactăm telefonic sau pe email.

De altfel, Yan Design ne oferă și etichete, inscripționări auto (colantări), tapete personalizate și bannere publicitare. Bannerele stradale pot fi cu una sau două fețe imprimate, precum și mesh-uri. Materialul e flexibil, frontlit cu o durabilitate de până la 4-5 ani. Bannerele pot beneficia și de finisare – lipire tiv și aplicare capse și găuri de trecere a vântului. Aici găsim bannere cu orice dimensiuni și tiraj, cu livrare în toată țara. O să analizez posibilitatea de a apela și la astfel de mijloace de popularizare a blogului personal.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Read more:
Confecţionarea bijuteriilor handmade

Bijuteriile erau socotite obiecte de podoabă confecţionate din metal nobil (aur, platină) şi, eventual, pietre preţioase, adică giuvaeruri. Cum aceste...

Alexandra Stan, bătută şi cu banii luaţi, îşi iartă torţionarul?!

Alexandra Stan, una dintre cele mai în vogă cântăreţe de la noi, a fost călcată în picioare de impresarul ei,...

Vacanţă cu preţ redus

Prietena mea m-a rugat să-mi programez o săptămână de concediu de odihnă în octombrie! De ce? Ca să ne cumpărăm...

Close