Gagicile goale sunt la mare căutare

După opt luni de funcţionare a blogului am făcut un soi de bilanţ. Poate sună pompos, dar n-am cum să-l numesc altfel. Uitându-mă bine pe statistici, am constatat că cea mai frecventă căutare a cititorilor care au ajuns pe blogul meu este “gagici goale”, care conduce în top cu 313 menţionări. Întrucâtva, era de aşteptat. Ştiam că sexul se vinde, aşa că logic era ca acest cuvânt să fie foarte căutat. Aş! Cei care umblau după gagici goale nu voiau să citescă texte care să descrie cum oamenii fac amor (de altfel, nici n-ar fi găsit aşa ceva pe blog), ci să admire nurii damelor.

Practic, cei mai mulţi cititori sunt, de fapt, voyeuri. Cele mai multe accesări le-au avut articolele ilustrate cu nişte fete goale. Altfel, respectivele texte în sine chiar n-aveau nicio legătură cu gagicile goale. De exemplu, în primul articol pe care l-am ilustrat cu o fată topless era vorba de succes. Sincer, eram năuc. Nu pricepeam de ce tocmai acel articol era atât de căutat. După multă vreme am observat acest amănunt: fotografia cu tipa care făcea un gest de manifestare a bucuriei pentru victorie avea bustul gol.

La fel, mai toate articolele ilustrate cu dame goale erau ştiinţifice, chiar dacă în unele era vorba despre sex. Pentru ca fetele să nu se simtă discriminate, o să ilustrez nişte articole şi cu masculi bine făcuţi, dezbrăcaţi măcar până la glezne. Pardon, brâu. Să vedem dacă onorabilului Facebook i se face rău din nou şi nu-mi permite accesul un timp.

Pe locul doi, la mare distanţă de „gagici goale”, surprinzător pentru mine, se află un magazin de bijuterii şi ceasuri pentru care am scris vreo două advertoriale. Na beleaua! De ce tocmai advertoriale ar căuta cititorii? Aici nu mai e vorba de sex nici măcar tangenţial. Oricum, au fost 162 de căutări şi presupun că marea majoritate au fost pentru text. Un motiv în plus să mai scriu advertoriale.

E adevărat şi că am observat că unele advertoriale cu care am câştigat un concurs erau apoi accesate de mai mulţi cititori. Probabil că e un lucru normal, ca să primesc un perdaf, drept felicitări: “Ia uite cu ce prostie a câştigat ăsta!” Şi zău că nu-i vina mea pentru prostul gust al sponsorului! Dar nu-mi amintesc să fi câştigat vreun premiu cu un advertorial legat de acest magazin online.

Pe locul al treilea se află „mintea umană”, care a fost căutată de 102 ori. Ştiu că am scris câteva articole pe tema asta, destul de bine primite. În top mai există şi căutările „capacitatea creierului” şi “puterea gândului”, dar şi “cât folosim din capacitatea creierului”. Pe locul patru se află căutarea “flori” (de 101 ori), ceea ce e din nou surprinzător pentru mine, acesta nefiind un blog de fotografii. De puţine ori am ilustrat un articol cu nişte flori şi am scris doar un advertorial despre o florărie.

Ca fapt divers, cuvântul “javra” a fost căutat de 31 de ori, iar “javra.eu” de 16 ori, la egalitate cu “gagici bune”. Recapitulând clasamentul, mă întreb dacă ar putea avea succes nişte teme combinate din poziţiile unu şi trei din top, ceva de genul “mintea goală” şi “gagica umană”. Voi ce ziceţi?

Comments

comments

26 Comments

  1. cotos 12/07/2013
    • Javra 12/07/2013
  2. Alex 12/07/2013
  3. Laura C. 12/07/2013
    • Javra 12/07/2013
  4. Vienela 14/07/2013
    • Javra 14/07/2013
  5. elly weiss 14/07/2013
    • Javra 14/07/2013
  6. Dragoi Cristina 16/07/2013
    • Javra 16/07/2013
  7. Gabryell 23/07/2013
    • Javra 23/07/2013
  8. Bianca Badea 30/08/2013
    • Javra 30/08/2013
  9. Mirela 04/09/2013
    • Javra 04/09/2013

Leave a Reply

Read more:
Cum poţi slăbi rapid, fără să faci foamea

Sora mea se chinuie de mulţi ani să slăbească şi a încercat să urmeze tot felul de cure care chipurile...

Inca se mai pune pret pe cultura si arta

La noi niciodata cultura si arta n-au fost apreciate la justa lor valoare. Totusi, intotdeauna a existat cineva sau ceva...

Mobila de la bunica

Fratele meu, Eugen, şi cu mine am primit în dar mobila bunicii noastre, care a trebuit să se mute din...

Close