Conform studiului realizat de un portal de rezervari online, circa 7% dintre clienţii hotelurilor noastre uită câte ceva în cameră, la plecare. Printre lucrurile de care au uitat clienţii se numără un copil, bijuterii, jucării sexuale, o rochie de mireasă. E drept, un bărbat şi-a „uitat” nevasta în restaurantul hotelului şi a plecat fără ea, dar asta-i altă poveste. În continuare, veţi vedea ce anume uită românii în camera de hotel. Nu vă miraţi, şi voi sunteţi români!
Se pare că de cele mai multe ori turiştii români uită în unităţile de cazare obiecte de îmbrăcăminte şi de îngrijire personală. Asta nu înseamnă că din grabă sau din neatenţie nu-şi lasă la plecare valiza, aparatura electronică (laptopuri, tablete electronice, camere de filmat, smarthone-uri etc.), banii cu portofele cu tot, bijuteriile şi actele. De altfel, aproape o treime dintre respondenţii sondajului au afirmat că oaspeţii lor şi-au uitat actele de identitate la recepţie sau în camera de cazare.
Cea mai mare sumă uitată a fost de 150.000 de euro, puşi într-o geantă, dar turistul căscat s-a întors după bani şi i-a recuperat din hotelul din Moeciu în care fusese cazat. Totuşi, după 8000 de euro nu s-a mai întors clientul uituc, însă conducerea hotelului a avut grijă ca banii să ajungă la proprietarul acestora.
Desigur, turiştii au lăsat în urmă şi lucruri mai deosebite, cum ar fi jucării sexuale, un costum din piele pentru o femeie dominatoare, dar şi o rochie de mireasă, un copil de doi ani, o bunică de 86 de ani, un căţel, un papagal şi o haină de blană. Cele mai multe unităţi de cazare (59,4%) s-au hotărât să anunţe turiştii căscaţi pentru a-şi recupera lucrurile şi fiinţele uitate.
În alte cazuri, perioada de păstrare a obiectelor a variat între o săptămână şi şase luni, trăgându-se nădejde că vor fi revendicate de turiştii uituci. Majoritatea proprietarilor de unităţi de cazare au declarat că au fost fericiţi când clienţii au uitat să ia cu ei obiectele cu care erau înzestrate camerele de hotel: aplice, becuri, întrerupătoare, plutitorul din baie, proasoape, pături, cearceafuri etc., cum se întâmplă de multe ori.
Sursa: aici
Ha ! Ha ! Ce articol misto scris ! Uite asa as vrea eu sa-mi fie prezentate toate sondajele si studiile din lume, chiar si cele britanice, fara a disputa cifrele gasite, ca doar nu matematica e de vina, insa prezentandu-le intr-un mod umoristic plus cu poze distractive presarate printre diverse grafice ! Ce bine ar fi daca asa ar fi si la cele mai serioase sedinte de planificare bazate pe acele studii si sondaje, macar sa ne simtim mai bine…dar nu, unii insista sa trateze totul ca niste chestii serioase si chiar sfinte, chiar si statisticile si sondajele
britanice fata de care ori trebuie sa le glorifici ori sa le blasfemiezi, insa in orice caz sa le tratezi cu seriozitate, ca si cum umorul ar denota o lipsa de respect !
Ştii, un studiu recent a arătat faptul că se fac prea multe studii, iar acestea ar bulversa cititorii, inducându-le un sentiment de insecuritate, fiindcă prezintă prea multe cifre. Avalanşa de informaţii, adesea contradictorii, nu aduc nimic bun în mintea consumatorului de astfel de statistici, ba din contră, îl zăpăcesc.
doamne….si astia ce isi uita:))) daca sunt mahmuri cand pleaca:)))sunt suparati ca vin iar la munca,s-a terminat vacanta
La rochia de mireasa nu m-as fi asteptat ;)). Femeile tin cu dintii sa pastreze rochia de mireasa in sifonier, cum sa isi permita “luxul” de a o uita intr-o banala camera de hotel? ;))
Dar la copil te-ai fi aşteptat? În cazul rochiei de mireasă sunt mai îngăduitor, fiindcă aceasta a fost o prioritate premergătoare căsătoriei, care şi-a pierdut din însemnătate după eveniment. Teoretic, ai nevoie de rochia de mireasă numai o dată în viaţă, iar camera de hotel n-avea decât să fie foarte deosebită, nicidecum banală, tot e greu de înţeles că uiţi de rochie. Dar să-ţi uiţi plodul, asta mi se pare cam greu de conceput…