Prefer să merg la cumpărături împreună cu soția mea și cu fetița noastră. Astfel, nu suntem nevoiți să ne telefonăm pentru a ne sfătui în legătură cu cumpărăturile, mai ales că există unele alimente proaspete nelipsite la micul nostru dejun, între care și mezelurile de la Caroli.
Dorim să facem cât mai multe lucruri împreună, nu doar cumpărături. Aceasta e modalitatea noastră de a ne întări legăturile dintre noi. În fiecare dimineață avem la masă mezeluri, lapte, legume, fructe și cafea. Dintre mezeluri, niciodată nu uităm de salamul Semenic Extra de la Caroli. Acesta se consumă cel mai mult, fiindcă adesea mai mâncăm salam și la serviciu, în tartine, și la cină. Dacă trebuie să ne reaprovizionăm cu produse alimentare, programăm o vizită la un supermarket. La fel am procedat și acum.
În supermarket ne-am dus direct la raionul de mezeluri. Cum produsele de la Caroli fac parte din dieta noastră de zi cu zi, soția mea a căutat din priviri în vitrinele frigorifice mezelurile pe care doream să le cumpărăm. Salamul Semenic Extra are însă mai nou o etichetă inteligentă, cu carolimetru termic, care ne notifică dacă produsul nu-i păstrat la temperatura optimă.
Soția mea s-a uitat cu neîncredere la etichetă și m-a întrebat ce se întâmplă. Citisem de curând undeva de singura mâncare cu notificare de pe piață, inovația celor de la Caroli, așa că m-a apucat râsul:
– Pune-l în cărucior, e același Salam Semenic Extra de la Caroli, cu 90% carne! Nu s-a schimbat nimic, nici calitatea, nici gramajul! E o inovație binevenită, care ne amintește că trebuie să ținem salamul la o temperatură cuprinsă între 2 și 8°C. Eticheta are un cadran termosensibil care își schimbă culoarea în funcție de temperatura produsului: sub 8°C e verde, peste 8°C dă în galben, de parcă verdeața s-ar „veșteji”…
– Bine, dar asta înseamnă că l-au scumpit!
– Nu, nici măcar prețul nu s-a schimbat!
Carmen, fetița noastră, pusese deja în cărucior un pachet de Cremwurști Extra de la Caroli, care conțin 80% carne și au membrana naturală comestibilă. Fata, care ascultase tăcută dialogul nostru, interveni:
– În cât timp culoarea verde se schimbă în galben?
– Bună întrebare, Carmencita! Depinde de temperatura la care a fost depozitat produsul la rece și apoi cât de cald e mediul în care se află. De exemplu, dacă produsul a fost pus în frigider la 5°C și apoi se scoate pe masa din bucătărie în care avem 25°C, cadranul termosensibil devine galben în vreo 40 de minute, când salmul ajunge la o temperatură de peste 8°C. Asta înseamnă #mancarecunotificare.
– Și din galben se poate face din nou verde, dacă punem salamul la rece? întrebă soția mea.
– Sigur! Timpul în care cadranul termosensibil se schimbă din galben în verde depinde tot de temperatură. Dacă uităm salamul pe masa din bucătărie în care sunt 25°C, după care care îl punem în frigider, la 5°C, i se va recolora cadranul în verde în cam o oră.
– Deci și frigiderul nostru trebuie să nu aibă în interior mai mult de 8°C, observă Carmen.
– Ai dreptate, dacă în frigiderul de acasă cadranul termosensibil e galben, trebuie să verificăm dacă răceşte suficient de bine astfel încât temperatura din el să fie sub 8°C, răspunse soția mea.
– Vedeți voi, intervenii eu, dacă eticheta se va îngălbeni în drum spre casă, salamul nu s-a stricat, dacă n-a stat mai mult de o oră la peste 8°C. Doar ni s-a atras atenția că produsul nu-i amplasat la temperatura recomandată. De asta-i bună o sacoșă termoizolantă.
– Ah, mi s-a făcut poftă de niște salam cu roșii, ceapă verde, ridichi și brânză! exclamă Carmen.
Așa se face că o seară întreagă am vorbit cu toții despre noua etichetă Caroli. De altfel, Caroli ne oferă energie pozitivă de 20 de ani, mesele noastre fiind mai savuroase și mai sănătoase cu produsele sale. Caroli înseamnă:
– calitate și siguranță, preparatele fiind realizate cu tehnologii de ultimă oră, conform cu cele mai înalte standarde,
– alegere inspirată, produsele de la Caroli fiind bune pentru orice ocazie, de la gustări reci, la rețete complexe,
– diversitate, existând peste 70 de sortimente de mezeluri bogate în carne, de la produse crud uscate gustoase, până la pasta fină și ușor de întins pe pâine a pateurilor,
– raport calitate/preț foarte bun pentru clienți.
Caroli se menține mereu în top 50 al brandurilor românești. Acum, Caroli Foods Group deţine un portofoliu format din brandurile Caroli, Campofrio, Maestro și Sissi.