După opt luni de funcţionare a blogului am făcut un soi de bilanţ. Poate sună pompos, dar n-am cum să-l numesc altfel. Uitându-mă bine pe statistici, am constatat că cea mai frecventă căutare a cititorilor care au ajuns pe blogul meu este “gagici goale”, care conduce în top cu 313 menţionări. Întrucâtva, era de aşteptat. Ştiam că sexul se vinde, aşa că logic era ca acest cuvânt să fie foarte căutat. Aş! Cei care umblau după gagici goale nu voiau să citescă texte care să descrie cum oamenii fac amor (de altfel, nici n-ar fi găsit aşa ceva pe blog), ci să admire nurii damelor.
Practic, cei mai mulţi cititori sunt, de fapt, voyeuri. Cele mai multe accesări le-au avut articolele ilustrate cu nişte fete goale. Altfel, respectivele texte în sine chiar n-aveau nicio legătură cu gagicile goale. De exemplu, în primul articol pe care l-am ilustrat cu o fată topless era vorba de succes. Sincer, eram năuc. Nu pricepeam de ce tocmai acel articol era atât de căutat. După multă vreme am observat acest amănunt: fotografia cu tipa care făcea un gest de manifestare a bucuriei pentru victorie avea bustul gol.
La fel, mai toate articolele ilustrate cu dame goale erau ştiinţifice, chiar dacă în unele era vorba despre sex. Pentru ca fetele să nu se simtă discriminate, o să ilustrez nişte articole şi cu masculi bine făcuţi, dezbrăcaţi măcar până la glezne. Pardon, brâu. Să vedem dacă onorabilului Facebook i se face rău din nou şi nu-mi permite accesul un timp.
Pe locul doi, la mare distanţă de „gagici goale”, surprinzător pentru mine, se află un magazin de bijuterii şi ceasuri pentru care am scris vreo două advertoriale. Na beleaua! De ce tocmai advertoriale ar căuta cititorii? Aici nu mai e vorba de sex nici măcar tangenţial. Oricum, au fost 162 de căutări şi presupun că marea majoritate au fost pentru text. Un motiv în plus să mai scriu advertoriale.
E adevărat şi că am observat că unele advertoriale cu care am câştigat un concurs erau apoi accesate de mai mulţi cititori. Probabil că e un lucru normal, ca să primesc un perdaf, drept felicitări: “Ia uite cu ce prostie a câştigat ăsta!” Şi zău că nu-i vina mea pentru prostul gust al sponsorului! Dar nu-mi amintesc să fi câştigat vreun premiu cu un advertorial legat de acest magazin online.
Pe locul al treilea se află „mintea umană”, care a fost căutată de 102 ori. Ştiu că am scris câteva articole pe tema asta, destul de bine primite. În top mai există şi căutările „capacitatea creierului” şi “puterea gândului”, dar şi “cât folosim din capacitatea creierului”. Pe locul patru se află căutarea “flori” (de 101 ori), ceea ce e din nou surprinzător pentru mine, acesta nefiind un blog de fotografii. De puţine ori am ilustrat un articol cu nişte flori şi am scris doar un advertorial despre o florărie.
Ca fapt divers, cuvântul “javra” a fost căutat de 31 de ori, iar “javra.eu” de 16 ori, la egalitate cu “gagici bune”. Recapitulând clasamentul, mă întreb dacă ar putea avea succes nişte teme combinate din poziţiile unu şi trei din top, ceva de genul “mintea goală” şi “gagica umană”. Voi ce ziceţi?
Gagicile goale nu vor expira niciodata :)) Pe la 12-13 ani e prima chestie pe care o scrii in google.
Nu vor expira! 🙂
Pai cum sa-ti spun, toate femeile si fetele din Romania se dezbraca sa isi arate sanii si vaginul, ca daca creierul nu le functioneaza, macar atata sa arate si ele, ce le-a dat mama natura, nici macar nu-s in stare sa incerce sa impresioneze cu mai mult decat cu ce s-au nascut.. Care nu e meritul lor personal, ci e o pura intamplare.
Cand exista atat de multa oferta, nu e vina cererii…
Dacă nu spuneai “toate”, erai mai credibil.
Tu chiar ai impresia ca mai exista femei normale in Romania ? Care sa nu fie o combinatie de una sau mai multe din : curve, mincinoase, ipocrite, crizate, nebune, batute in cap….?
Da, sunt convins.
Alex, ori treci printr-o criză emoţională ori nu ştii că e periculos să generalizezi.
Nu suntem toti intr-o criza sau alta, pana la urma ?! Viata e o continua criza, maiales in 2013, traind in Romania, cea mai saraca si corupta tara din lume !
Laura, citeste aici, daca ai impresia ca generalizez :
http://www.infomm.ro/ro/detalii/special-infomm-ro-prostitutia-din-maramures-3-mi-au-dat-bani-sa-fac-sex-cu-toti-trei-marturisirea-dramatica
Suntem pe locul 1 cu CELE MAI MULTE MAME MINORE :
http://www.ziarmm.ro/romania-este-pe-primul-loc-in-europa-cu-cel-mai-mare-procent-de-mame-mai-tinere-de-20-de-ani/
NICI ASTA NU ITI SPUNE CEVA ?!
Eu ma incadrez in limitele normalitatii sau, cel putin, fac eforturi in acest sens.
Cred că alegând astfel de imagini, nu faci decât să le dai apă la moară unora. 🙂
Se prea poate. Deci să nu mă încred în inteliogenţa oamenilor…
Să alegi altfel de imagini.
Am si eu cateva advertoriale care imi aduc zilnic cititori veniti din cautari. Deci, un motiv in plus sa scriu, dupa cum spui si tu. :)))
Foarte rar imi mai vin oameni care sa caute ceva ce nu exista pe blog… Inainte ma amuzam des urmarind statisticile si chiar aveam cu ce face cate un articol-raspuns. :)))
Păi fă-o, unele sunt savuroase.
La mine, cea mai mişto căutare a fost
“de unde ştie creerul matematică”…
Am scris pe la inceputuri un articol despre un fel de mirare a mea, nimic despre femei goale. De atunci cautarile “fete frumoase de 16 ani” dar si de 14 ani sau 15 ani sunt in top :))
Deci li se mai intampla si altora. Si acolo, la articol, n-am decat o poza cu o tipa mai golasa dar nu nud.
Cine stie ce pustani acceseaza articolul!!??? 😉
O fi vreunul de 70 de ani…
Abia aștept articolul tău cu aceată simpatică combinație: “mintea goală” şi “gagica umană”!
Gagici umane n-ai să vezi.
Nu scriu SF! 🙂
Sa stii ca eu am ajuns aici de pe …pardon…face…!!!
Bine ai venit!
Cred ca blogul meu e mai depresiv ca la mine ajung oamenii cu fraza “nu te mai vreau, nu te mai iubesc” :))
Nu cred că la tine ajung mai puţini nebuni ca la mine…
Odată am scris ceva despre parfumul Opium de Yves Saint-Laurent, arhi cunoscut, dar să vezi ce de intrări și la cuvinte-cheie, normal, ”opium”, toată zarva pentru un parfum absolut nevinovat! 🙂
Vezi dacă ţi-a trebuit opiu?!