Presa a anunţat că, într-un interval de opt ore, un băcăuan de 54 de ani a sunat de 115 ori la numărul de urgenţă 112, numai pentru a-i înjura pe poliţişti. După atâtea ore de muncă asiduă, poliţiştii au reuşit să-l găbjească şi să-i dăruiască o amendă de 500 de lei. Ei presupun că individul a găsit în asta o modalitate de refulare. Corect. Însă la ce număr de telefon avem voie să înjurăm autoritățile?
Poliţiştii afirmă că numai în ultimul an, în judeţul Bacău, mai mult de 75% dintre apelurile la numărul de urgenţă au fost false. După cum se poate lesne observa, există o nevoie stringentă a populaţiei de a-i înjura pe cei care îi fac viaţa grea, în speţă, autorităţile, indiferent care ar fi acestea. Din păcate, în conştiinţa neamului românesc s-a fixat un singur număr de telefon al unor autorităţi, respectiv 112. Şi asta fiindcă nu s-au comunicat numerele de telefon pentru preşedinţie, guvern, parlament şi alţi politicieni.
Cică la 112 ar trebui să sunăm numai în caz de urgenţă. Asta a şi făcut băcăuanul nostru. Păi când îţi vine să înjuri şi să-ţi faci cunoscute sentimentele duioase faţă de autorităţi, înseamnă că ai o urgenţă, nu-i aşa? Vezi bine, nu-ţi poţi înfrâna pornirile, spunându-ţi că-i înţelept să-ţi amâni refularea, aşa că apelezi singurul număr de telefon care îţi vine în minte în astfel de situaţii, în afară de cel al soacrei personale.
Dar ştim bine că soacra în social e mai tare decât Chuck Norris în filme. Desigur, nu-ţi dă mâna să te pui cu o asemenea forţă a naturii, ci mai curând cu poliţia, jandarmeria şi mascaţii la un loc. În vederea liniştirii cetăţenilor nemulţumiţi de foame, taxe peste taxe, preţuri veşnic crescânde, guvernanţi incapabili, corupţia autorităţilor, lipsa locurilor de muncă, teama zilei de mâine etc., propun să se înfiinţeze linii telefonice directe cu cei responsabili pentru starea de lucruri din ţară.
Astfel, oamenii ar putea să-şi verse oful ţintit către persoanele sau organismele pe care le găsesc vinovate pentru viaţa lor mizerabilă. Pentru destresarea naţională, ar fi bine-venită alocarea unor numere de telefon pentru fiecare minister în parte, guvern, parlament, poliţie, patriarhie, formaţiuni politice, preşedinţie etc.
Pentru a simplifica operaţiunea, ar trebui înfiinţată o centrală telefonică pentru înjurături, cu număr unic, la care fiecare cetăţean să se poată refula strigând la reprezentantul fiecărui personaj sau organism vizat de trimiterile la origine ale apelantului, la orice oră din zi şi din noapte.
Totul pare a fi bine gândit până aici, totuşi am o nelămurire: cum rezolvăm spinoasa problemă a telefonului veşnic ocupat. Mulţi oameni doresc să se refuleze şi un singur număr de telefon nu poate face faţă milioanelor de persoane care vor să înjure autorităţile.
Voi cum credeţi că se poate soluţiona această problemă, astfel încât poporul să poată înjura pe cine şi cât timp doreşte, fără teama de a fi întrerupt sau amendat?
Subscriu! Musai trebuie să existe un astfel de număr de telefon, dar pentru a nu fi blocat, cred că trebuie înfiinţată o centrală telefonică cu program non-stop, pentru ca în afara numerelor pe automat să existe un minim de două mii de cabine telefonice !
Am spus clar că trebuie să funcţioneze continuu, 24 de ore din 24. Mă gândesc că cererea e foarte mare. Unii ar plăti pentru asta! 🙂
Sa isi faca, domnule, bloguri! Nu trece ziua fara sa vad cum isi descarca unii nervii pe autoritati, pe proastele servicii de care avem parte, pe produsele aduse de afara, pe aerul irespirabil, pe absolut orice. Astia sigur nu mai au nevoie de telefoane. :))))
Asta ne-ar trebui, nemulţumirile din social să se mute în blogosferă!