Am o maşină Peugeot 407, pe care o ţin într-o parcare din spatele blocului. Lângă maşina mea e parcată cea a lui Gică, Audi A4. Într-o zi m-am întors acasă şi am vrut să intru în locul din parcare, dar prietenul meu era lungit cu faţa în sus, băgat pe jumătate sub maşina sa. Am oprit în faţa lui. S-a tras de sub maşină şi ne-am salutat, după care m-a informat că are nevoie de un scut pentru motor. Aşa mi-am adus aminte că trebuie să binecuvântez în fiecare zi internetul.
– Ei, zic, să-ţi fie de bine! Alţi bani, altă distracţie… Ţi-a trebuit Audi! Dacă-ţi luai şi tu o maşină franţuzească, n-aveai nevoie.
– N-aveam nevoie? replică Gică şi se lungi din nou pe spate, băgându-şi jumătatea de sus a trupului sub maşina mea. Te înşeli, băiete, şi ţie ţi-ar trebui un alt scut. E praf!
– Vorbeşti serios? Cam cât ne-ar costa?
– Habar n-am. Dar manopera n-o punem la socoteală, ne schimbă scutul vărul meu, Marin. Îl ştii, nu? Dar ne trebuie piesa.
– Mda… spusei eu îngândurat. Auzi, hai la mine şi ne uităm pe net.
Zis şi făcut. După cinci minute deja căutam pe internet scut motor pentru Audi, în timp ce Gică era în baie şi se spăla pe mâini. Imediat s-au deschis nişte site-uri şi am dat click pe unul din ele. Acolo am găsit piesa pentru Gică, dar şi scut pentru Peugeot 407. Când a ieşit amicul meu din baie, i-am arătat piesele găsite:
– Uite, băieţii ăştia vând online piese auto after-market şi originale. Au scuturi din tablă de oţel de 2-3 mm vopsite în câmp electrostatic. Asta înseamnă că sunt protejate împotriva coroziunii. Şi unde mai pui că sunt făcute în Uniunea Europeană…
– Da, arată bine. Raportul preţ/calitate e bun şi piesa asta e făcută pentru condiţii de drum ca în România: gropi, macadam, denivelări, spuse Gică. Protejează şi partea de dedesubt a maşinii, mai ales baia de ulei şi cutia de viteze.
– Bună treabă, internetul ăsta!
Si ala de Logan chiar nu e scump deloc. Multzam mestere! 😉
Cu plăcere!