Nesimţirea funcţionarilor de la Orange

Stârnit de un articol apărut în presa britanică, vă voi povesti despre nesimţirea crasă a funcţionarilor companiei Orange. Peter Fitchett, un englez în vârstă de 50 de ani, din Rochdale, a telefonat la Orange şi a cerut ca abonamentul fiului său, Ben, de 14 ani, să fie anulat. Bărbatul a explicat că Ben s-a sinucis şi că, neavând ce face cu abonamentul lui, ar vrea să-l anuleze.

Operatorul Orange a încercat în fel şi chip să-l determine pe tatăl îndurerat să nu renunţe la abonament şi, în final, a spus că nu poate rezilia contractul şi a refuzat să anuleze abonamentul adolescentului sinucigaş.

Funcţionarul, urmând orbeşte instrucţiunile primite la angajare, a vrut să-l determine pe englezul îndoliat să nu-i ceară anularea abonamentului, sugerându-i fel şi fel de soluţii, cum ar fi trecerea în contract a unui alt membru al familiei. Însă Fitchett i-a replicat că atât el şi soţia lui, Sarah, ca şi ceilalţi copii ai lor au deja abonamente tot la Orange şi nu i-ar fi nimănui utile două abonamente la aceeaşi reţea de telefonie.

Lucrătorul, neînduplecat, acţionând ca un robot fără minte şi suflet, n-a cedat şi i-a spus omului că nu există posibilitatea de a rezilia un contract din voinţa unei singure părţi. În final, reprezentantul Orange l-a şocat, spunându-i lui Fitchett că poate vinde aparatul telefonic al fiului său mort, pentru a plăti contravaloarea contractului.

Adolescentul Ben Fitchett îşi pusese capăt zilelor din motive necunoscute, pe 19 august, aruncându-se în gol de pe un pod sub care se află autostrada M62. Despre Ben, care purta un aparat dentar din sârmă, tatăl lui avea numai cuvinte de laudă, descriindu-l ca fiind un elev bun şi un fiu minunat.

Dezgustat de insensibilitatea funcţionarului de la Orange, Peter Fitchett a copiat răspunsul companiei şi l-a urcat pe Facebook. Într-un timp foarte scurt, acesta a devenit viral, ajungând la mii de persoane.

În cele din urmă, indignarea opiniei publice l-a determinat pe senior managerul local al Orange să-şi ceară sincere scuze pentru situaţia stânjenitoare creată, vezi bine, de un lucrător incompetent care i-a făcut şicane unui om îndurerat şi a anulat abonametul tânărului sinucigaş.

În final, vă pot spune că eu însumi eram nemulţumit de serviciile reţelei de telefonie mobilă Orange şi, exasperat de răspunsul funcţionarilor referitor la sesizarea cu privire la încărcărea notei de plată, acum câteva luni, am făcut mai multe drumuri la o anumită reprezentanţă bucureşteană şi, cum trebuia să aştept la o coadă imensă, am renunţat la abonament şi mi-am trecut numărul pe o cartelă, pe care nici până acum n-am încărcat-o.

Nu am nimic tehnic de reproşat acestei reţele de telefonie mobilă, nu calitatea serviciilor oferite mă deranjează, ci lipsa de omenie a repezentanţilor companiei, care vin în contact cu clienţii. Şi sunt sigur că nu funcţionarii sunt de vină, ci superiorii lor, care le cer imperios să fie politicoşi dar inflexibili. Altfel, îşi pierd jobul.

Comments

comments

41 Comments

  1. cotos 12/09/2013
    • Javra 12/09/2013
      • alex 10/12/2013
        • Javra 10/12/2013
  2. Zina 12/09/2013
    • Javra 12/09/2013
  3. elly weiss 12/09/2013
    • Javra 12/09/2013
      • Colector 13/09/2013
        • Javra 13/09/2013
  4. Razvan Ianculescu 12/09/2013
    • Javra 12/09/2013
  5. JurnaluluneiEve 12/09/2013
    • Javra 12/09/2013
  6. Alexandra 12/09/2013
    • Javra 12/09/2013
      • Razvan Ianculescu 14/09/2013
        • Javra 14/09/2013
  7. Monica 12/09/2013
    • Javra 12/09/2013
      • Monica 12/09/2013
  8. Mihaela 13/09/2013
    • Javra 13/09/2013
  9. O fată 13/09/2013
    • Javra 13/09/2013
  10. Beni 14/09/2013
    • Javra 14/09/2013
      • Vicu 15/09/2013
        • Javra 15/09/2013
      • Beni 16/09/2013
        • Javra 16/09/2013
  11. Szasz Sebes Paul 14/09/2013
    • Javra 14/09/2013
  12. Iustina 14/09/2013
    • Javra 14/09/2013
  13. GCM 15/09/2013
    • Javra 15/09/2013
  14. ION MAIMUCA 15/09/2013
    • Javra 15/09/2013
  15. Nice 15/09/2013
    • Javra 16/09/2013

Leave a Reply